Nie ma sensu dyskusja, czy dane narzędzie jest skuteczne. To tylko narzędzie. Ma jakieś określone cechy i możne je stosować na różne sposoby. Do pewnych rzeczy nadaje się mniej, do innych bardziej. Niemniej kluczowe jest to, kto się tym narzędziem posługuje. Przy pomocy komputera można grać w pasjansa lub wysłać sondę w kosmos
Podobnie za pomocą Google AdWords można przepalić spory budżet, jak i można osiągać naprawdę fajne rezultaty (chociaż w większości przypadków są tańsze sposoby na dotarcie do odbiorców). Ostatecznie warto działać wielokanałowo i tylko mądrze przesuwać budżety. Mądra agencja marketingowa będzie w stanie to odpowiednio rozplanować i mierzyć, niemniej musisz znaleźć kogoś, komu rzeczywiście zaufasz i kto będzie chciał z Tobą grać w otwarte karty. Niemniej za taką obsługę nie zapłacisz 500-1000 zł. Ale już od 1500-2000 zł + drugie tyle na budżety można naprawdę sporo zdziałać współpracując z profesjonalistami. Oczywiście wszystko zależy od branży, konkurencji etc.